Pepparkakssandwich

Eftersom det är jul och jag redan har slagit in på pepparkaksspåret så tänkte jag fortsätta på det. Det här är dessutom ett recept som funkar även för dig utan glassmaskin. Tyvärr har jag ingen bild på detta, men jag kan lova dig att det är supergott :) Något att smaska på i juletider, eller varför inte ta vara på de kvarvarande pepparkakorna i mellandagarna?

Pepparkakssandwich
Vaniljglass
Pepparkakor (om du gjort dem själv så se till att du hittar två med samma form)

Skeda upp vaniljglass på den ena pepparkakan, tryck på den andra och vips, en mumsig sandwich :D

Kommentarer
Postat av: Abchan

Om jag hade kunnat, hade jag krashat ditt Pettsson och Findus party. Alltså inte förstört, men dykt upp då alltså! :)

2008-12-21 @ 19:29:20
Postat av: Abchan

Jag krashar det imorgon ;)

2008-12-21 @ 22:01:09
Postat av: Hanna

tänkte bara önska God Jul ! :D

2008-12-22 @ 23:29:22
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Abchan

Elviiiiiisglassseeeeen! Var e du? :P

2008-12-25 @ 00:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0